Varför Låtsas? Falska vänner

Jo nu jäklar tänkte jag välla ut mina känslor här på bloggen!


Varför ska man ''låtsas'' vara en vän?
Om man inte bryr sig om,tycker personen är jobbig etc vf ska man då vara ens vän?
Man kan la like väl skita i det och inte snacka massa skit bakom ryggen på en?
Jag menar om man gör det så mår ju den personen bara sämre?
Jag menar SKIT I MIG DÅ!
Jag tycker det är så fegt att fjäska för mig och sen bara skita i mig.
Det är så jä**a lågt!
Livet är mycket bättre, MYCKET BÄTTRE än falska vänner.




Be a real friend or leave me.



Girls' Generation Oh!


En Koreansk låt som verkligen får mig på bra humör!

Postat av: felicia

Kommer aldrig svika dig <3

2011-03-26 @ 20:15:58

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0