Jordskalv och tsunami!

Harregud vad orolig jag blev när jag hörde denna sak!

Det har varit ett jordskalv i Japan!

Harregud!
I natt skedde en stor och omfattande jordbävning utanför Japans kustlinje. Den tragiska följden blev att ett antal städer och byar som ligger norr om Tokyo drabbades av en tio meter hög tsunamivåg
Morgonens skalv bedöms det starkaste på 140 år i Japan. Det hade en magnitud på 8.9!!
Minst 8:a personer har dött i tsunamin!

Jag hoppas verkligen allting kommer lösa sig och att de inte hittar några mer döda!
Speciellt hoppas jag på att få kontakt med min kusin som bor i Tokyo!


Tankarna ska idag gå till Japan!!


Postat av: Helenizz - Tjejen med snelugg

Fin blogg! :)

2011-03-11 @ 11:11:16
URL: http://helenizz.blogg.se/
Postat av: Madde

det är så hemskt :/

btw, fin blogg =)<3

2011-03-11 @ 23:21:13
URL: http://imfreakingouttotally.blogg.se/

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0