Min Högsta Dröm!

jag tänkte berätta vad det är för något jag MÅSTE göra!
Jag tror nog att mina närmaste vänner visste redan när de bara läste rubriken  ;)

Men min högsta dröm är iallafall att åka till JAPAN!
Jag har alltid viljat åka dit.
Men eftersom mamma inte har pengarna till det just nu så får det vänta.
Jag har också planer på att flytta dit någon gång.
Men det kan man ju inte bestämma nu när man bara är 14 år.

Men jag håller iallafall på att lära mig språket!
Även om det är Så svårt!
Någon gång kommer jag säkert lyckas eftersom jag är väldigt snabblärd när det gäller språk!
Jag skulle kunna hundra saker till om varför jag skulle vilja åka dit men det gör jag inte nu, det skulle bli ett jätte lång inlägg annars (vilket det redan är)

Hihi




Japans flagga



Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0