Shit vilken lääskig kisse!

Asså när vi var på Sahlgårds eller hur det nu stavas så var det en katt som skrämde seriöst livet ur mig!
Jag bara gick lite och kollade på nyckelband ( Btw jag köpte ett rött Hello kitty band ) Och då mjauade den!
Jag bara jäävlar!
Asså grymt läskig är den!
Jag filmade den!






Lääskkiiiiiigt!





Sen har jag också haft en härlig dag med min älskade natta!
Vi tog en massa bilder!
En bild gjorde vi om på picknic eller hur det nu stavas! (det är lustigt jag måste alltid söka på google för att få rätt sida när jag ska in på den sidan picknik)
Den blev hel awsoome!
Jag älskar den verkligen!


Är den inte vacker?

Älskar dig Nathalie! ♥♥

Kommer lägga upp mer bilder sen efter natta har duschat!

Postat av: lejla

skit söta ! :D <3

2010-10-01 @ 20:00:31
URL: http://nathaliieochlejja.blogg.se/

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0