PETER PAN!

Imorgon är det premiär på Peter pan!
Shit bara tanken på det gör en nervös!
Det finns en plats kvar tills imorgon.
Eller det var det igår iallafall den platsen är säkert köpt nu :)
Peter pan är på TV ikväll klockan 18.30!
Missa inte det!
Jag kommer inte missa det iallafall.
Igår på generalrepetitionen gick det jätte bra för oss borttappade barn. Eller det är vad iallafall jag tycker att det gick:)
Det var mycket roligare att spela när det var publik ;)


Känner att jag inte lagt ut en bild på mig på länge.
Det är det att jag har bildbrist .
Jag vet inte när det kommer upp en ny bild.
Men jag måste säga mit hår har blivit jätte ljust i sommar!
Vilket jag är glad för.


Nu ska jag upp och städa rummet det ser ut som en katastrof!


Ha det så bra Pusss!

Postat av: Emelie :D

Vilken Kanal ? :D<333

2010-09-02 @ 18:13:32

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0