Måste läsas!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu?
Hmm känner att jag måste lägga ut något.
Jaja får väl försöka hitta på något!
Jo det var en gång e tomat som skulle ut och cykla!
När den kom ut till cykeln så kom den på att den inte hade några ben! hhaahaha
Nej den kanske inte var rolig!
Men JAG TYCKER DEN ÄR ROLIG FÖR JAG KOM PÅ DEN NYSS!
OKEY! ÄR DET OKEJ FÖR ER! ELLER VA FASEN JAG BRYR MIG INTE VAD NI TYCKER OM MIIIN ROLIGA HISTORIA!
JAG TYCKER DEN ÄR BRA OKEJ!!!!
Haha damp ryck men jaja.
Ska snart ner på stan!
Måste köpa ett par jeans har ju typ inga.
Så ska bjuda på en bild på mig Gabriella la upp :)

Min stackars jacka! Tagen in action! Tack till alla som gjorde mig så fin igår!


Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0