Mår inte bra!

Jag är gryyymt trött och jag orkar knappt att lyfta på benen.
Vad gör man i en sån här situation?
Jo man hoppar in i duschen!
Jag har duschat i en timme tror jag så nu är jag ännu tröttare!
Hmm Spanska förhör imorn och gissa vad?
Böckerna är i såpet!
Men nu har jag fixat det på Google translate!
Det är ganska bra uppfinning!
Hiss till det!

Nu ska jag inte skriva mer
Blir till att titta på idol ikväll :)

Lala hej då ):

Postat av: Fiah, din syster och fru ;)) <33

Kom hit me dej gullunge! ;)<33 har dödstråkigt ;P <33

om du inte har möjlighet att komma hit: ha en fortsatt trevlig dag och puss på dej! du betyder grymt mkt för mej! // fiah :)) <33

2010-09-29 @ 18:35:18
URL: http://sofiadelhag.blogg.se/

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0