Svar på kommentar!

Jag fick en fråga från en tjej som heter Miram!
Frågan lyder : ''Vad har du gjort i sommar då?''

Guud det finns så mycket att säga om vad jag gjorde i sommras!
Mycket härliga minnen!
Varmt var det också!

Jag har varit på Öland för fösta gången!

Det var grymt härligt och coolt att bada i havet.
Var i köpensvik och gud vad fint det var och masser med folk!
En bild på halva stranden :)

Jag uppträdde också där på Öland i en pool bar :)
Jag var jätte rädd först men sen tog jag modet och gick upp och sjöng gärnet :)



Ja jag har tagit den sista bilden.
Ja jag tog den i bilen i full fart ^^

Sen har jag ju alla härliga minnen från alla härliga personer jag har varit med!
ni vet vilka ni är!!



Avslutar med lite bilder ! Kram!!

Postat av: Cissi

Kul att du ville vara med i dagens blogg! :D

2010-10-26 @ 20:11:36
URL: http://cviklund.blogg.se/

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0