Om bloggar läs igenom!

När man kollar på en blogg kanske man tänker såhär när man tittar i min blogg:
''Shit hon verkar va väldigt lyckligt lottat för att ha ett liv som hon''Elr
''Hon har det säker jätte bra''

Men ibland så är det inte så.
Man ska ju skriva bra saker på sin blogg så att folk inte blir ledsna men jag har det ganska mycket problem just nu.
Idag har varit en jobbig dag för mig.
Allting har gått åt skogen.
Tillexempel när det gäller kärlek.
I min ålder så brukar man lägga all energi på kärlek.
Man ska inte ge upp när det gäller det kommer lägga in ett inlägg om det senare :)


Ni ska veta att även dom som tjänar mycket pengar på sin karriär kan ha det väldigt jobbigt!

Kramar


Er Julia ♥♥

Postat av: florenta :P

men gud vad söt du är <3<3<3<3<3

2010-10-27 @ 18:15:05

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0