Hos Natta :)

Sitter nu hos Natta och vi ska äta något eftersom båda av oss ''älskar'' skolmaten.
Igår kan jag faktiskt hålla med om att den var god.
Men annars så vet jag inte vad dom gör med den?
Martin har också varit här.
Han är dum för han kittlar mig som sjutton :(
Hahaha.


På Spanskan idag fick vi glass!!
Jag blev väldigt chokad att dom ger glass bara sådär.
Men det är väl för att våran klass är så duktiga :)
Kände igår att jag måste börja ta tag i mitt bloggande.
Jag har inte bloggat så mycket innan men nu så blir det ändring på det.
Jag ska försöka göra så många inlägg om dagen.
Inte så att ni tycker det är jobbigt men det blir nog bra.


En bild vi tog för någon månad sen.
Jag tycker det är jätte kul att vi båda är brunetter igen :)

Postat av: lucke

Hejsan, händer ikväll? :)

2010-10-26 @ 16:14:26
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

2010-10-26 @ 16:17:21
URL: http://cviklund.blogg.se/

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0