Home Again!

Kommit hem precis nu!
Har varit med Hanna,Natta och Imme!
Vi åkte till tennishallen där det var gymnastik!
Gissa vad?
Jag ställde mig upp och gjorde volt!
Asså volt på mattan då!
Nu Tobbe kan du inte gnälla på att jag inte vågar!
Mohahaha!



Imorgon ska ja till Nässjö då och häma mina glasögon.
Hanna Natta Imme Carl Eddie och Olof ska gå kanske bus eller godis imorn!
Japp men får ha det så bra iallafall!


Kram


Va det den bilden du menade sara? ♥

Postat av: sara

Ja ! :D

och klassfotot om du har det (:

volimte <3

2010-10-31 @ 20:39:02
Postat av: Fiah ;) <33

Åh, du är så vacker min söta Julia! <33 saknar dej redan! <3

2010-11-02 @ 21:27:43
URL: http://sofiadelhag.blogg.se/

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0