Ullared!

Jag lovade ju er att jag skulle lägga ut bilder från vad jag köpt från ullared igår.
Jag tog inte kort på allt med ska visa er lite iallafall!

Kofta :D


2 par byxor


En till kofta :D


New york t-shirt:D


Ny jacka :D


Bobbys schampo och balsam:D


Väska :D
En svart plånbok också som låg i väskan när jag tog kort :D


Hår spray och hårinpackning som är den gula burken med rött lock :D



Lite smink höhö :D


En till tröja :D

Sen köpte jag nagellack mascara öronhängen armband och ringar.
Jag orkar inte skriva allt jag köpt hehe:D

Om ni har sett programmet ullared på 5:an på tv så vet ni lte om dom somjobbar där :D
Jag träffade boris som äger Ullared och så träffade jag Ola-Conny!
Tyvär träffade jag inte Morgan :(


Ola-conny :D
Förlåt för att bildern ligger snett men det är bara till att frida på huvudet lite :D




För er som inte vatt i ullared så filmade jag lite :D



Jag filmade där det var som allra lugnast :D

Postat av: Stina

Naaaaw , hur sjukt söt får man va ? <333



Saknar dej ENORMT , jag måste komma och hälsa på dej ! ;o

2010-11-07 @ 11:35:14
Postat av: Hanna

Alltid lika skönt med att komma hem med nya saker :D

2010-11-10 @ 17:18:10
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0