Inga inlägg idag för att..

Jag har varit hos mormor!
Japp vi har åkt dit och hon har ingen dator!
Det har varit skönt att vara borta från det moderna om ni förstår vad jag menar.
Lite av en avslappningsdag idag!
Lite taggning inför skolan imorn också!
Haha inte ett dugg!
Jag vill ha lov,lov LOV!
Fast ska bli kul att komme tillbaka igen och träffa alla kompisarna igen!
Dock kommer dom bli väldigt förvånade när dom ser med pågrund av mina förändringar i utseéndet!
(13 cm kortare hår + glasögon)



Vad gör man när man har tråkigt?? Jo man tar flummbilder!!! :D

Bilden säger det mesta:D


Asså titta mina ögonfransar :o


Sista bilden blir på uppäten äppelpaj :P

Nu ska jag äta glass hej då ♥♥


Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0