Vaken

Jahopp då har man vaknat. Har sovit riktigt gott inatt faktiskt.
Det har inte varit för varmt eller för kallt.
Jag tycker det är ganska läskigt att sova här utehos pappa.
Eftersom att huset ligger ute på Landet är det kolsvart på natten.
Eftersom jag har en liten mörk skräck så har jag en lampa tänd :)
Jag saknar alla er härliga kompisar fårn Eksjö.
Det känns ensamt utan er här!
:(

Men men vad får man göra när ens föräldrar inte bor ihop.

Iallafall så ska pappa och jag åka in till Aneby och ta ut pengar tror jag!

Så ni får ha det bra sålänge!

Jo en grej till!
Igår på kvällen snackade vi med några Holländare som bor ovanför oss.
Och då fick vi ju prata Engelska och Då lät det ju ganska kul.
Så jag tog tillfället i akt och tog fram mobilen och filmade.
När jag kommer hem så ska jag lägga upp filmen så får ni höra när min pappa och jag pratar engelska.
Och Pappa pratar riktigt bra engelska *Host Host*


Men nu får ni ha det så bra!

Puss och kram Julia.



Postat av: Sofiiia <333

Va ni i Aneby?! :D <3

du skulle ha sagt till mej! när du nu skrev detta..? men i alla fall, saknar dej as mkt hjärtat! <333

puss från mej<3

2010-07-20 @ 12:31:07
URL: http://sofiadelhag.blogg.se/
Postat av: Sofiiia <333

jag ska va i eksjö och sjunga i morron kl. kvart i 10 på morronen eller då börjar Gunnar prata iaf, så jag är där då ;) <3 jag sjunger när han pratat klart ;) <33

Puss! <33 älskar dej! <33

2010-07-20 @ 12:48:25
URL: http://sofiadelhag.blogg.se/

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0