Sleep over!

Wow nu är det dags för min första ''övernattning'' på TVÅ år ungefär!!!
Även om Natta och jag sover här hemma hos mig.
Liksom TVÅ ÅR!!!
Jaja kom hem från Hanna för en timme sen.
Då var det bara till att gå upp till rummet och städa och fixa madrassen som låg under sängen!
filmade lite och dom filmer kommer imorn eftersom att jag inte orkar lägga upp det nu.
Nu börjar jag faktiskt bli trött.
Vet ni vad som hände nyss?
Simon kom med sin flickvän som har tappat mobilen.
Jag frågar:
- Har ni hittat den?
-Nej.
Jag säger att hon har tappat mobilen till Natta...
Vet ni vad hon säger?
VART?
Ehhh???
Jo dom tappade den på Konsum men dom har inte åkt dit och hämtat den???

LMFAO!?!
Aja ska nog upp och sleepa nu:)
God natt hälsningar från Natta och Julia!


Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0