Rally!

Ja nu är det äntligen dags för rally igen!
Har inte varit på rally i år än men idag smäller det ( KABOOOOM )
Pappa jag och 2 andra tror jag ska åka till Österbymo och titta.
Ska försöka ta lte bilder med mobilen eftersom min kamera har minnet fullt.
Hoppas ni tyckte om det långa inlägget jag gjorde igår.
Det tog liksom 2 timmar att göra det för att jag va tvungen att ladda upp filmer och bilder.
Igentligen skulle jag vatt med Natta älskis idag men det blev tyvär ändringar på det.
Men men det får bli en annan gång.
Japp nu ska jag fortsätta min frukost och göra mig iordning för dagen!
Ha det bra och glömm inte bort


I LOVE COMMENTS!


Pussar och kramar Julia <3




Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0