Internetet Funkar!

Nemen titta! Internetet funkar! Är inte det helt underbart!
Nu kommer jag sitta här inne typ hela kvällen/natten.
Medans jag ändå sitter här kan jag ju berätta lite om vad jag har gjort idag :)

Dagen började med att träffa Nathalie och Olivia!
Dom kom hem till mig vid 13 tiden:)
Sen ringde Imme som satt på Willys med sin lilla älskling Gustav som fyller 13 idag! Grattis!
Så hon kom med oss :)
Sen åkte vi till Ina. Satte oss där ute och väntade på henne.
Medans vi va där så hade vi tråkigt och busringde till Odin.
Han kom på att det va Natta som pratade när hon sa ÅÅdin.
Typiskt:)
Och då ringde ju Martin som va med Joel och undrade vart vi va. Då hängde dom på oss också.
När alla va samlade tog vi taget och cyklade upp till Nathalie.
Vi hade typ damp därinne eller iallafall.
Jag satte  mig vid datorn och visade dom ett klipp med Japans top 30 låtar 2010.
Imme tyckte en del va bra men dom andra ville att jag bara skulle stänga av. Höhö
Och nu är jag hos min Pappa i Nygårdskvarn!
Vi åker till Vadstena på onsdag eller torsdag!
Där blir det FOLKRACE!!
Hoppas det bjuder på många smällar och Rulltårter.
Men nu får ni ha det så bra och fortsätt läsa min blogg!
Kramar Julia!
Jag bara älskar nummer 30,29,25,21,18,17,5,4,3!

Fast bäst är 26 och 24!
Killen på 9:an är Söt Som f*n ^^


Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0