Hemma!

Japp nu va man hemma efter att ha övertalat pappa om att åka in till ekjö och kolla på min älskling Sofia när hon sjöng för peter pan!! OCH GUD VAD HON SJUNGER BRA!! Såg på Ingela (Sofias Mamma) torkade ögonen efter!
Sofia du måste förstå hur bra du sjunger du kommer bli en stor stjärna där ute i världen ( men om du är i Japan och sjunger vill jag hänga med!^^)  Aja nu sitter man här och har käkat 4 glassar på 5 minuter! Så gott är det!
Har också ganska tråkigt här ute. Niklas har kommit! Han ska hänga med till vadstena imorn. Har gjort en massa videos när jag typ dampar lite för mig själv här hemma! När man har tråkigt måste man ju göra något kul med det?!?Hehe japp! Blir till att sova i TÄLT imorn! Ska bli mysigt men om jag ska va ärlig tycker jag inte om tält. Kommer in så många äckel kryp! Och dom förbaskade MYGGEN som borde inte finnas tycker jag! Men men vad gör man.Har faktiskt varit i Vadstena 13 år i rad! Första året (nyfödd) Sov jag i en låda! Jo en låda under en våningssäng. Vi sov alltså i en stuga då! Jag testade när jag va 7 år att komma in i den där lådan igen! Gissa vad. Jag fick plats haha! Jo det ska bli kul att åka iväg lite.. Igen.

Men nu får ni ha det så bra! När jag kommer hem till mamma och har min USB kabel ska jag lägga in massa filmklipp! Ha det så good! Pöss o kram!



Postat av: Sofiiiia ;)

2010-07-21 @ 14:19:40
URL: http://sofiadelhag.blogg.se/
Postat av: Fiiiiiiia ;)

Awww <3 tack :D <3 du e bäst vet du de?! <3 och jag tror inte jag kmr bli "stor" hörredu men de kmr du! Älskar dej min stjärna! ;* va kul att träffa dej! Puss!!!! <3<3<3<3<3 ;*

2010-07-21 @ 14:21:13
URL: http://sofiadelhag.blogg.se/

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0