Hemma igen!

Ja då va man hemma från Pappa!
Kom hem från Vadstena idag runt 13 tiden.
När jag vaknade upp i tältet idag, eller vaknade har inte sovit något inatt eftersom det har spöregnat heeela natten sa pappa att vi skulle åka hem. Frysit har jag gjort hela tiden!! Usch!
Ja men nu kommer ganska många bilder! Njut!



Först några bilder från Öland (V.28)
rummet vi sov i då. Jag sover då i mitten som jag tror att ni ser :)

Mamma och Simon! haha Simons min XD

Vi var i Köpingsvik och badade. Man kan säga att det va mycket folk!


På vägen upp mot Böda såg vi KAMELER vid vägen. Jag visste inte att det fanns i Sverige? Men på vägen hem körde vi in på ett mini zoo, nej det är inte jag som rider.


Såg en enort stor och snygg båt!



Hade lite tråkigt så tog en ''seriös'' bild på mig och brorsan i väntan på mat. Vi åt planka!



Ja va trött!!!




Borgholms slott.



Fin bild på väderkvarn tycker jag!


Ölandsbron.

Det var alla bilder från Öland!


Nu till Vimmerby! Jag åkte dit på folkrace festilvalen på Lördagen och Söndagen efter öland. ( kom hem på fredagen)Har bara bilder från Söndagen!

Först lite bilder!Sen blir det film!


Bra parkerad bil!



:)



Pappa igen :)



Sveriges näst värsta bilförare var på besök! Han är galet kul!



En bil som rök Jäkligt mycket!





Haha!!!


''Ser du något?''


Parkeringsplats igen!



Så avslutar vi bilderna med en bild på Rullargruppen vid postering 2!!Världens bästa rullargrupp!!




Filmen då


Nu till bilder från Vadstena!!

Hade tråkigt i bilen...

Gulligt:)


Uppsättning av tältet.
Pappa säger ''Lägg undan kameran och hjälp till!''


Klart!



Min sängplats! Oliver på plats ockå!


Kortspel! Körde ''21''.




Folkrace i Motala! Pappa jobbar inte idag.
Samma bil...




Det kanske inte syns så väl men bildäcket är jätte snett!



Blomman!





En krock i Motala!



Pappa då :)




Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0