Dagen!

Jahopp då var det dags för en kort sammanfattning av min dag!

Först började man med att vakna klockan va typ 9 då tog jag av mig täcket reste mig upp, satte ner benen på golvet, ställde mig upp,tog ett steg. Nej jag skojar bara!
Jag vaknade runt 9 tiden. Sen satte man sig här framför datorn och nördade den lite!
Sen hände väl inte så mycket mer än att man va inne i Aneby och handlade som jag skrev tidigare idag.
Sen var det lugnt.
Vi grillade våran mat idag! Marie min kusin och hennes barn Noah och Isak kom ner och åt med oss!
Efter matenåkte vi in till Aneby för att hämta ett paket från en tidning vi hade skickat efter.
Det va en pafym till mig och ett nagellack. Sen fick jag en klocka och en ring också.
Sen dagens höjdpunkt! Jag har... Lekt i sandlådan med min kusin!!!
Och nu har man kollat klart på allsång på skansen.
Själv tycker jag Lotta på Liseberg är mycket bättre än det där. Eller vad tycker ni?
Japp det va min dag här ute på landet! Hoppas ni haf haft det bra och fortsätt läsa min blogg!

Pussar och Kramar Julia!



P.S Jag har inte många bilder här hos pappa så det blir lite mindre bilden men jag lägger upp youtube-( YOTOBE)klipp istället! Pöss pöss









Bara Älskar Japanska Reklamer!

Postat av: ThaDancingFreek =)

Naaajjssss =)

2010-07-20 @ 23:16:06

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0