Badat!

Nu ahr jag kommit hem fårn skullaryd!
Vi va och badade där pappa Niklas och jag!
Det va faktiskt jätte skönt i vattnet.
Japp sen drar man iväg till Vadstena med pappa imorn.
Känns lite oroligt faktiskt känns som om något kommer gå fel :(
USCH!!! Ibland orkar jag inte med när jag är här ute.
Vill bara försvinna....

Aja mina älskade kompisar håller mig vid liv!!!
Älskar er så himla mycket!!!

Ja nu till Vadstena igen!
Vi ska då sova i tält!
Kan ju dra igenom lite planerat.

Tosdag: Slå upp tältet.Bädda och fixa med allt sånt inget särsklit planerat!
Fredag: Shopping dag i Motala med Marie och Kristina!
Lördag: Folkrace i Motala (Semesterracet)
Söndag: Packa ihop. Åka hem!

Så ser det planerade ut! Hoppas det kommer bli kul!

Ni får ha det så bra iallafall!!

Pussar och Kramar från en Wannabe Japansk Tjej >.<


Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0