Ännu en lyckad dag!

Ja nu har man haft en till lyckad dag!
Först kom Natta till mig.
Det är lustigt varje gång hon kommer till mig plattar jag håret.
Jaja. Efter det åkte vi ner på stan och mötte Imme och WP!
Vi väntade på Simon men han kom aldrig.
Imme gick iväg och mötte 2 andra killar.
Själv drog  jag,Natta och WP till Lindasgrill och satte oss där.
Filmklippet nedan kommer därifrån.
Och helt plötsligt dyker Imme upp igen med hennes kompisar.
Höhö.
Sen efter 1 timme typ kommer Simon!
ÄNTLIGEN!
Han hade slingat sitt hår i ljusa slingor.... Hehe
Då blev det fart på oss och drog till Oskar!
Yeey!
Men han va tvungen att äta så då fick vi vänta på honom också!
Klockan 8 eller något träffade vi Martin också!
Vi drog upp till AK och var där i 10 minuter.
Igentligen skulle vi upp till Natta men vi blev stoppade av Celine och Emelie.
Så då snackade vi med dom två en stund.
Sen fick Natta den hämska nyheten.
Finns här för dig!


Det va lite av min dag! Nu sitter man här dyngsur efter regnet.


Höhö Bjuder på bilden!


Nu till det kuliga videoklippet!
Vi är alltså utanför lindas grill!
Ni ser ju själva:)

Jag vet inte om ljudet funkar men aja ni kan ju kolla ändå.




Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0