Vad tycker vi igentligen om de inställda tågen?

Hit och dit är det tjat om att tågen blir försenade,inställda osv.
Jag har själv inte drabbats av det men mina kompisar har gjort det!
Senast idag så skulle Natta åka till Östersund och det ståget blev tydligen inställt!
Så hon fick åka taxi till Jönköping,buss till Stockholm sedan tåg till Östersund!
Jag tycker så sjukt synd om henne!
Och jag hoppas verkligen att inget händer henne i stockholm det har ju varit så mycket med det!

Och sedan förra året när pappa och jag skulle åka och hämta min bror Johnny på Eksjö station så snöade det rejält!
Jag och min pappa fick sitta i 3 TIMMAR på att Johnny skulle komma!
Det dåliga var ju att Johnny inte hade någon teckning på sin mobil ( Eller så var det batteriet som dött)
Och vi kunde inte nå honom på något sett!
Det var orosväckande!

Jag vet att det kommer kosta mycket om det ska bli bra. Man måste ju lägga nya tågbanor!
Men ni MÅSTE gör anågot åt detta!
Det är många som drabbas och mår dåligt av det!


Vad tycker ni om de inställda tågen?


Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0