Tävling på SEB

Det här är min motivering!


Hej!!
Vilken möjlighet att få vara med i denna tävlingen!
Jag vill vinna för att jag börjar tappa lite med bloggandet eftersom det inte är så många som tittar på den!
Jag vill så gärna kunna bli framgångsrik inom bloggvärlden!
Skulle betyda sjuuukt mycket för mig om jag vinner!!!!!
Sen skulle jag ju börja skriva om tips och tricks i min blogg!
Om jag vinner skulle jag bli ännu mer motiverad!
Jag skulle kunna berätta mer om vad som har hänt innan i mitt liv som inte var så jätte bra och hjälpa andra att komma ur den situationen med tips !
:D
Hoppas ni väjer mig!!

kram

Postat av: Anonym

2010-12-18 @ 23:58:22
Postat av: ingvar

men hur gör man? var väljer mab? du får förklara!

2010-12-19 @ 10:24:50

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0