Olyckligt...kär?

Visst är det jobbigt att vara olyckligt kär?
Med det menar jag att man gillar en person som det känns som att han/hon inte älskar en tillbaka.
Visst man kan vara olyckligt kär på många olika vis men jag har just fallit för det jag skrev.
Jag försöker mitt bästa för att få denna personen att titta på mig.
Men på något sätt så finns jag inte där!
Visst är det jobbigt?
Man vill ju så gärna bli älskad av någon!

Det första man tänker på när någon säger kärlek är det:
Kärlek är SKIT!

Men det är bara för att man inte har hittat den rätta än.
Man måste vänta på den rätta och då kommer det mästa bli bra och glatt :D

Jag hoppas ni fortsätter kämpa!




Keep on going!!


Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0