Julmaknad!

Idag är det JULMARKNAD i eksjö!!
Och mamma har jobbat på morgonen och hon kom hem med hela 2KILO GODIS från karamellkokeriet!
Snacka om att jag blev glad när hon sa det så jag kollade i skolen och mina favoriter fanns inte med utan bara äckligt :'(
Men idag ska jag dela ut flyers till julkavalkaden som vi ska ha med kultureken!
Jag ska gå med Olivia Sara Hanna Natta och Frida hoppas jag ;D
Ska bli grymt kul!
Sen har jag också valt låt jag ska ha till nästa års talangjakt!
Den är perfect till min röst :D
Men jag säger inte vad den heter ;)
Ni får reda på det sen!
Nu ska jag snart ner till stan och käka Knäckäpple!!!! :D



Tjohoo titta en ny bild!

Postat av: Ingvar

Jag har också varit på julmarknaden idag. Det var trevligt

2010-12-04 @ 17:43:33

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0