Klevagruva!

Idag har jag varit i Klevagruva utanför vetlanda!
Vi gick in i grottan där inne var det +2 grader!
Jätte kallt!
Vi lånade stölvar och jacka därifrån eftersom jag hade ballerina skor på mig rekomenderade han mig till att låna stövlar!
Konstigt va?
Jag tyckte det va jätte kul där inne och det är defenitivt något jag rekomenderar!

En bild inne i Klevagruva!


När vi kom ut tyckte vi att det var jätte varmt eftersom det va kallt i gruvan!


Skylt :)



Film från när vi hade kommit in i gruvan!

Efter det så åkte vi till ÖB och Skokanonen!
Jag tyckte det var kanon att gå in på skokanonen!
Haha :P
Men nja finns bara fina skor därinne ibland.

När vi kom hem till Eksjö så skulle mamma köpa biljetter till Peter Pan
Fick jag se det här!


Erkänn Fett COOLT!
Det är i det tältet vi ska spela musikalen i!
Harregud Detta kommer bli hur bra som helst!

Kom och kolla!!!!



Kram

Postat av: Fridis Lööf

Wow vad coolt det är det ska bli kuul skit kuul speciellt att spela elva med dig ;) Kram

2010-08-05 @ 20:28:55
URL: http://tiepfridahh.blogg.se/

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0