Kanske Jönköping idag!

Japp hoppas mamma går med på att åka till Jönköping idag!
Jag menar det regnar här i eksjö nu och det går ju inte va ute precis, så varför inte spendera en dag på A6!
Jag saknar min nathalie jätte mycket!
Hon kommer hem den 17:e  via flyg på något sett.
Hon skulle flyga först till arlanda tror jag hon sa men hur hon kommer till eksjö det undrar jag :P

Sen börjar jag bli väldigt långhårig igen vilken är fint men jobbigt eftersom mitt hår lockar till sig så lätt i topparna när det är långt.
Så jag ska försöka få mamma till att beställa tid till klippning på Bobby Page som jag verkligen rekomenderar till alla!
Hon är jätte duktig som klipper mig!

Japp men ska försöka äte klart min frukost och sen hoppas jag på att vi åker iväg mot Jönköping!


Ha det bra Kramar Juliiia!



Jag bjuder på den bilden!


Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0