Hemma från skolan!

Gick lång dag idag!
har haft ont i halsen heeela långa dagen!
Jätte jobbigt!
Vi har haft biologi idag för första gången också!
Ganska kul!
En annan sak som jag inte trodde skulle va kul va spanskan!
Det var as kul!
Tycker att dom som skulle till mosshemmet idag hade tur med vädret :)
GRATTIS säger jag!
Vet inte har inte så mycket att säga?
Stadsfesten imorn!!!
Yeeeey!
See ya there (A)





IGÅR!!!

Igår orkade jag ju inte skriva så mycket så därför skriver jag det nu!
Jag var med Natta och Mandel igår!
När vi lämnat Mandel vid stationen eftersom hon bor i Ömo så såg vi martin and some boys :)
Självklart stannade vi där!
där var oskar samuel joel axel och någon jag inte vet namnet på men aja.
Dom skeateade iallafall!
Och jag lärde mig att göra Ollie!
Kan ni fatta det?
Fasst jag kom bara upp typ 5 centimeter med bakhjulen men aja det hade jag inte tänkt att skriva här  ;)


Tha cool boys and the even cooler girls!!!


Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0