Hemma från Shoppingen i Västervik!

Japp idag har man shoppat!
Varmt har det varit också!
Jag som trodde på att det skulle bli regn så jag klädde på mig jätte mycket!
Och det ångrar jag verkligen!

Vi Körde fel 3 gånger tror jag eftersom att det är bara jag som kan känna igen mig lite efter besöket med Nathalie där.
Det gick ju inte så bra men tillslut hittade vi rätt!
Här är bilder på vad jag shoppade:





Två par jätte sköna skor köpta på Din Sko För 298 Kr sammanlagt!


Parfym: Sweet Rose La Rive Köpt på H&M för 39.50 Kr


Negellack Mörk Rosa! Köpt På H&M 39.50 Kr



Öronhängen! Köpt på Guldfynd Glömt bort priset!

Och ett Vitt hårband som jag inte har kort på!





Ja det va allt jag köte tror jag.

Vi åt också på en Thai resturang!


Åt självklart med pinnar!


Gott!



Sen köpte min bror ett ascoolt spel med JAPANER I Tyvärr går det ut på att döda dom:(
Det är ett krigs spel!

Ha det gött Puss Och Kram!



Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0