Hemma efter en under bar dag/natt

Ja nu är man hemma efter Hult och Mormor.
Hos mormor va det segt!
Så då behöver jag inte snacka mer om det!
Jag va ju alltså i Hult Igår/Inatt hemma hos Frida!
Felicia var ju där med!
Vi har nördart mariokart hela natten somnade vid 6.
Sen väckte mamma mig vid 10 för vi skulle till mormor.
Jag blev arg!
Jag vill ju sova!
SOVA♥

Jaja nu äger vi på banan mushroom george (stavning)
På mario kart!
INGEN KOMMER KLÅ MIG OCH FRIDA!
INGEN!!
När jag kom dit fick jag en lite rundtur i Hult.
såg Odins Cuurls och Göstavs hus!
Känner mig stolt!
Jag lockade Fridas hår också!
Det tog 1 timme och 15 min tror jag blev nöjd


Visst är hon för söt!
Sen en bild på oss båda.


Felicia!!!

Sen spelade vi ett spel
Man skulle beskriva saker då hittade vi den här..

cigarr-snoppare?
Vad i himlen är det?

Och sen har jag nästan gråtit hela dagen också.
Natta ska kanske flytta till Östersund vilket är Jäkligt tråkigt!
Jag är helt ärligt ingen utan henne!
Hoppas allt löser sig med min älskling.
.....................................................


Filmerna kommer imorn....




Nu till lite bilder jag glömt ladda upp!


As nice bild :)Det va i Lördags hemma hos Oskar!


Den nya maskaran whiteboardpenna!
(Lördags)


As het bild på mig och Natta:)


Ännu bättre!


Jag läser ur min bok :) Roliga dikter där! (torsdags Sovde över med Natta)



Julia städarn! Älskar min Hello Kitty bild i bakrunden (Torsdags sovde övver med Natta)

Ansiktsmask!(tosdags)


Sen en ego bild!

En till ego bild!

Till sist....


Ett lite tips för dig i min ålder!


Rosa paljettbyxor i storlek 128!
Perfekt!




Jaja Pussar och kramar fårn eran Julia!




Tagen på msn :):)



Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0