Gud Vad Jobbigt Det Var!

Oherregud vad jobbigt det va att gå skurugata!
Jag trodde jag skulle dö!
Jag har inte världens bästa kondition och det märktes idag!
Jag sa flera gånger ALDRIG MER!
Snälla Stellan och Cathrin (Nya handledare) Ta  inte min klass på klassresa till skurugata!
Jag ber er!
Ja just det på tal om skola!
Vi börjar skolan om 2 veckor.
Både lite kul och tråkigt.
Vill ju kunna sova på morgonen och va uppe länge!
Kommer ju få nya ämnen i 7:an nu Awsome!
Nu bilder från Skurugata!


Det var ganska halt eftersom det hade regnat!


Brorsan på bild!

Smålands högsta punkt!!!




Imorgon:
Ja imorgon blir det till att åka till Västervik!
Det Blir SHOPPING!!
Ha det så gott så länge Kram!

Postat av: julia sjöbrink

nya ämnen är allt annat än awsome!

haha

2010-08-04 @ 21:20:29

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0