Fixat håret... Nu?

Jag vet jag kan vara lite konstig som tar en timma på att locka håret vid klockan 8.a
Jag har precis kollat klart på Lotta på Liseberg!
Jag tyckte det va kul att hon tappade rösten.
Fasst jag tyckte synd om henne också.
Sen har jag lite GODA nyheter!
Nathalie kommer hem imorn!
Hon ska alltså inte flytta!
Vilket är jätte bra!
Jag har börjat med att nörda Glees låtar på spotify!
Dom är riktigt bra!
Jag tycker om hon som spelar Rachel!
Hon är jätte duktig tycker jag!
Fick panik innan!
Jag kunde inte logga in på min blogg sen löste jag det!
Pjuuh det va riktigt nära att jag skulle skrika!
Snart så blir det till att lägga sig och sova igen!


La en timma på håret!

Ska försöka få det till att hålla tills imorn! Puss och kram!


Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0