Drar iväg!

Nu drar jag snart iväg till Oskar!!
Måste sluta tänka på att Natta älskling flyttar just nu till Östersund!
Trodde det skulle va bästa sommarn men nej.
Natta flyttar just nu kan det bli värre?!?
Men vad gör man..
Min bror skrev att världen har tuffa motgångar!
Och det stämmer helt!
Jag får helt enkelt sluta tänka på det och hoppas att Natta kommer tillbaka!

Kollade på Glee igår!!
Det äger!
Jag har missat jätte många avsnitt vilket är synd för det är den bästa serien!

Det är lite dåligt ljud men det går att lyssna på iallafall!

Min bror johnny Fyller 17 idag också!
Ett stort grattis till honom!


Nu måste jag föna håret!
Pussar och kramar!

Postat av: johnny ( bror )

tack så mycket syrran! :)



ganska grym blogg men liksom .... skriv inte så mycket på varje inlägg :O XD



ha det bäst !

2010-08-03 @ 00:11:08

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0