Åker snart:)

Japp nu ska jag snart till pappsen!
Fast kommer in till Eksjö imorn igen eftersom det är PETER PAN repetiton!
Vi börjar klockan 9 och håller på i 8:a timmar tills klockan slår 17 då är det slut!



Jaja lite kort sammanfattning av skoldagen!


VATTENBALLÅNGER!

Japp ni kan ju nästan tänka er när ni läser vad det står!

Först var det så att Simon J snacka om att någon kastade en vattenballång i ryggen på honom men det sprack inte.

Sen när jag står och snacka med några vid ett bord. Jag böjde mig ner för jag skulle plocka upp något tror jag och Schwwwiiiiiiiiissh kommer det en vattenballång över huvudet och träffar fönstret mina andra klasskamrater satt vid!
Shiiit jag kunde fått den i nyllet själv tror jag den vattenballången var ämnad åt mig!
Haha lite löjligt tycker jag att kasta sånt på 7:or.
Men aja.




Tillbaka till pappa!

Jag åker ju som sagt till pappa snart!
Och Jag ska försöka lägga upp inlägg så ofta som möjligt!
Men eftersom han har en sån seg dator så tar det typ hundra år för att skriva ett inlägg!
Vi får se hur det går!




Nu lite filmer!













Jo sen åkte jag förbi teatern lite snabbt för att se när Dom flyger!
Jag filmade när elin flög!

Och kolla på nyheterna imorn så ser du att tv4 filmat!


Postat av: Matilda

Vi ses i morgon =D <3

2010-08-20 @ 17:24:11
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Skriv Några vackra ord Här:

Ditt vackra Namn:
Stammis?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Blogg? :

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0